MENU
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 40
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4

Майже кожна людина рано чи пізно стикається із проблемою спадкування майна. В результаті чого постає питання оформлення права на спадщину. Законодавчо загальні та процесуальні норми оформлення права на спадщину закріплені у Цивільному Кодексі України, Законі України «Про нотаріат», Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства Юстиції від 22.02.2012 року та Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 року.

У ідеальному випадку законодавець бачить процес оформлення права на спадщину за законом таким чином: так як згідно ст. ст. 34, 66 ЗУ «Про нотаріат» видача свідоцтв про право на спадщину відноситься до повноважень нотаріусів, у встановлений законом строк для оформлення спадкової маси, до складу якої входить нерухоме майно, спадкоємці зобов’язані звернутись до нотаріуса із заявою про прийняття спадщини та з пакетом документів, які підтверджують такі факти: факт смерті спадкодавця, час і місце відкриття спадщини, наявність підстав для закликання до спадкоємства, якщо має місце спадкування за законом, прийняття спадкоємцем спадщини у встановлений законом спосіб, склад спадкового майна, на яке видається свідоцтво про право на спадщину., надавши свідоцтво про смерть спадкодавця, документи, підтверджуючі родинні зв’язки з померлим та правовстановлюючі документи на спадкове майно, на яке видається свідоцтво про право на спадщину. Але, за відсутності у особи певних документів для оформлення права на спадщину і вона не має гадки де їх брати.

Мої статті | Переглядів: 338 | Додав: Admin | Дата: 16.11.2016 | Коментарі (0)

Умови проведення перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам визначено статтею 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування». Перерахунок пенсій працюючим пенсіонерам проводиться з урахуванням не менш як 24-х місяців страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії. Перерахунок проводиться із заробітної плати, з якої обчислена пенсія.

За бажанням пенсіонера перерахунок пенсії може проводитися також із заробітку за періоди, визначені статтею 40 Закону (тобто за період починаючи з 01.07.2000 по момент звернення за перерахунком пенсії). 

Мої статті | Переглядів: 253 | Додав: Admin | Дата: 16.11.2016 | Коментарі (0)

  1. Поняття внутрішньо переміщеної особи
  2. Адреса місця проживання внутрішньо переміщеної особи
  3. Облік внутрішньо переміщених осіб
  4. ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПЕНСІОНЕРІВ
  5. ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА В ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ
  6. ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ З ДІТЬМИ
  7. ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ, ІНВАЛІДІВ
  8. Порядок призначення допомог переміщеним особам
  9. Довідка внутрішньо переміщеної особи
  10. Причини відмови у видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
  11. Порядок отримання дубліката довідки
  12. Порядок зазначення відмітки про реєстрацію місця проживання переміщеної особи
  13. Порядок реєстрації або перереєстрації місця проживання внутрішньо переміщеної особи
  14. Підстави для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та внесення відомостей про це в Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб
  15. Порядок отримання документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус
  16. Права внутрішньо переміщених осіб
  17. Обов'язки внутрішньо переміщених осіб
  18. Повноваження центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з питань забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб
  19. Надання внутрішньо переміщеним особам кредитів на придбання земельних ділянок, придбання та будівництво житла
  20. Порядок надання адресної допомоги переміщеним особам
  21. Процедура отримання грошової допомоги
  22. Причини відмови у призначенні грошової допомоги
  23. Припинення виплати грошової допомоги
Мої статті | Переглядів: 389 | Додав: Admin | Дата: 11.11.2016 | Коментарі (0)

1. Право на отримання грошового забезпечення, в т.ч. на отримання надбавки за виконання особливо важливих завдань, на отримання одноразової грошової допомоги, яка виплачується на день демобілізації.
2. Надання учасникам АТО статусу учасника бойових дій.
3. Право на збереження місця роботи, посади, середнього заробітку, розміру пенсій.
4. На позачергові військові звання незалежно від займаної посади та строків служби.
5. Право на безоплатне медичне обслуговування.
6. Право на відпустку, в т.ч. академічну.
7. 75% знижка квартирної плати та вартості комунальних послуг.
8. Безоплатний проїзд усіма видами міського пасажирського транспорту.
9. Першочергове забезпечення житловою площею, відведення земельних ділянок, позики на будівництво.
10. Переважне право на укладення контракту на проходження військової служби.
11. Право на звільнення з військової служби під час проведення мобілізації.
12. Право на виплату одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) військовослужбовця або втрати працездатності. Допомога на поховання у розмірі 500 грн.
13. Право на звільнення від штрафних санкцій, пені. Чи нараховуються проценти за користування кредитом.
14. Гарантії соціального захисту членам сімей військовослужбовців.

Мої статті | Переглядів: 235 | Додав: Admin | Дата: 11.11.2016 | Коментарі (0)

Законодавчу базу щодо вирішення в Україні проблем дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, складають положення Конституції України, Сімейного кодексу України, Житлового, Цивільного, Кримінального, Адміністративного кодексів України, а також норми Законів України "Про освіту", "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" та "Про охорону дитинства".

Мої статті | Переглядів: 260 | Додав: Admin | Дата: 30.06.2016 | Коментарі (0)

У сучасному світі рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина є ключовим показником демократизму суспільства і держави. У демократичній, правовій державі кожне право особи, закріплене належним чином, забезпечується всією повнотою влади.

Мої статті | Переглядів: 239 | Додав: Admin | Дата: 30.06.2016 | Коментарі (0)

Зазначені нижче статті Закону регулюють межі і порядок залучення до справи надання безоплатної правової допомоги адвокатів.

 

Мої статті | Переглядів: 334 | Додав: Admin | Дата: 30.06.2016 | Коментарі (0)

Кому надається допомога

Допомога малозабезпеченим сім’ям призначається і виплачується у грошовій формі малозабезпеченим сім’ям, які постійно проживають на території України, мають середньомісячний сукупний дохід, нижчий від прожиткового мінімуму для сім’ї.

Прожитковий мінімум для сім’ї — визначена для кожної сім’ї залежно від її складу сума прожиткових мінімумів, розрахованих та затверджених відповідно до Закону України „Про прожитковий мінімум» для осіб, які відносяться до основних соціальних і демографічних груп населення.

(!!До стабілізації економічного становища в Україні розмір державної соціальної допомоги визначається з урахуванням рівня забезпечення прожиткового мінімуму.
Рівень забезпечення прожиткового мінімуму встановлюється виходячи з реальних можливостей видаткової частини Державного бюджету України і затверджується одночасно з прийняттям закону про Державний бюджет України на відповідний рік.)

Малозабезпечена сім’я — це сім’я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний доход, нижчий від прожиткового мінімуму для сім’ї. Право сім’ї на цю допомогу залежить не лише від доходів, але і від її майнового стану, зайнятості працездатних членів сім’ї та інших факторів.

Ця допомога призначається відповідно до закону «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» та Постанови Кабінету міністрів України від 24 лютого 2003 р. N 250 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям».

Мої статті | Переглядів: 410 | Додав: Admin | Дата: 18.04.2016 | Коментарі (0)

Кабінет міністрів України затвердив Порядок призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми (Постанова КМУ від 27.12.2001р. № 1751). Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, призначається особам, визначеним в установленому порядку опікунами чи піклувальниками дітей, які залишилися без батьківського піклування та, відповідно до законодавства, набули статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування. Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, не призначається у разі перебування дитини на повному державному утриманні.

Якщо дитина, яка перебуває на повному державному утриманні, під час літніх канікул перебуває вдома з опікуном чи піклувальником, зазначена допомога призначається за повні місяці перебування дитини вдома на підставі довідки навчального закладу про те, що дитина в цей час не перебувала на повному державному утриманні.

Мої статті | Переглядів: 236 | Додав: Admin | Дата: 18.04.2016 | Коментарі (0)

Кожен має право на правову допомогу. У випадках, передбачених законом, ця допомога надається безоплатно. (стаття 59 Конституції України)

 

Незважаючи на закріплення у Конституції України положень, які гарантують громадянам право на безоплатну правову допомогу, порядок та механізм її надання був визначений лише у зв'язку з прийняттям Закону України «Про безоплатну правову допомогу» від 02.06.2011 р. № 3460-VI (далі Закон).

Розробка та ухвалення зазначеного Закону здійснені на виконання Концепції формування системи безоплатної правової допомоги в Україні, схваленої Указом Президента України від 09.06.2006 р. № 509/2006.

 

       

 

Мої статті | Переглядів: 270 | Додав: Admin | Дата: 07.04.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40